27.11.11

OLLOS SALGADOS...




.....A exposición de Rubín
está chegando ao seu fin......

5 comentarios:

  1. pois eu só pasei un dia por compostela, e tiña un compromiso...
    a verdade é que me esqueceu, se non igual tería feito un oquiño.

    espero que estea moi satisfeita.

    saúdos de domingo

    ResponderEliminar
  2. Pero que sorpresiñas se leva un cando se achega por eiqui :)

    Non te preocupes querida Zeltia, as veces queremos facer cousas pero e que o tempo non da para mais. Eu tamen tiña que visitar a expo dunha compañeira en Santiago e esquecinme por completo... ¡que desastre!

    Claro que estou satisfeita, porque non e solamente o apoio que recibin dos meus, senón que estades todos vos, que ainda que non estivesedes alí, cos vosos comentarios e cousas coma estas que fai o noso Beato, a un encheselle o fol de orgullo ata estoupar!!!

    Graciñas rapaces, moitas graciñas :)))

    P.D. A expo a partir do dia 1 vai estar itinerando por Ourense adiante... xa vos contarei :)

    Bicos a moreas!!!

    ResponderEliminar

  3. · Pues hay quién tuvo el privilegio de ver esa exposición en un pase privado !!!
    Yo le compraría diez de cada nueve fotografías... pero no tengo paredes. La del cartel anunciador... ya me la he pedido.

    · deicaludos amicus
    CR & LMA
    ________________________________
    ·

    ResponderEliminar
  4. porque me queda pelín lejos y bueno porque ahora encima ya llego tarde pero el botón de muestra... delicioso : )

    ResponderEliminar

Ha pasado boedromion entonces daremos mista y reemplazaremos los fondos por aquellos primigenios pues consumen menos y no cansan tanto...Adelante, no te pares y añade lo que tengas
Benvido d:D´